poniedziałek, 30 kwietnia 2018

Tatar wołowy

Tatar z wołowiny to przekąska, którą jedni uwielbiają, a inni nienawidzą. Ja bardzo lubię i  zawsze, kiedy uda mi się zdobyć dobrą wołowinę kusi mnie, aby sobie takie dobroci przygotować. Można sobie  dodać również inne dodatki takie jak marynowane grzybki, kapary itp. Ja jestem zwolenniczką klasycznego, prostego tatara. i taki przepis mam dla Was.
Jeśli skorzystaliście Państwo z moich przepisów z bloga, to proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzach. Z góry bardzo dziękuję.


Składniki na 4 szt
400 g wołowiny (miałam udziec wołowy)
4 żółtka
4 małe ogórki kiszone
2 cebulki
4 łyżeczki musztardy
sól
pieprz

Mięso posiekać drobno nożem lub skręcić przez maszynkę (sitko grubsze oczka).
Mięso doprawić solą i pieprzem i dokładnie wymieszać, a następnie uformować okrągłe kotlety, które w środku którego robimy wgłębienie.
Surowe jajka w skorupce sparzyć wrzątkiem, a następnie oddzielić białka od żółtek.
Na każdą porcję mięsa wyłożyć żółtko. Posypać solą i pieprzem.
Obok ułożyć pokrojone w kosteczkę ogórki i cebulkę., a także musztardę.

tatar wołowy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz