wtorek, 8 grudnia 2015

Dorsz panierowany

Czasami te najprostsze przepisy są najsmaczniejsze. Ryba panierowana zawsze jest smaczna, a taka prosta do zrobienia.
Ja przygotowałam ją na piątkowy obiad  i dopiero teraz mam czas, aby powstawiać troszkę zaległych przepisów. Ostatnio dużo u mnie się dzieje i brakuje czasu na wszystko.
Gorączka porządków dopadła również i mnie. Sprzątam i próbuję przygotować świąteczne dekoracje.
Lubicie taki udekorowany świąteczny dom? Ja bardzo , bo robi się bajkowo, nastrojowo i rodzinnie.

Składniki:
1 kg filetów z dorsza lub innej ryby
2 jajka
sól
pieprz
cząber
rozmaryn
bułka tarta do panierowania
Olej do smażenia

W miseczce wymieszać sól, pieprz, cząber, rozmaryn i oprószyć mieszanką kawałki ryby z dwóch stron.
Następnie obtoczyć w jajku i bułce tartej i ponownie w jajku i bułce tartej.
Na patelni rozgrzać olej i smażyć na rumiano z każdej strony.

dorsz panierowany


1 komentarz:

  1. Już niedługo nastanie czas ryb :) Bardzo lubimy ten okres świąt :)

    OdpowiedzUsuń