poniedziałek, 14 marca 2016

Biała kiełbasa w pomidorach

Białą kiełbasę można podawać nie tylko parzoną, ale i pieczoną, którą bardzo lubimy. Ja zawsze na święta robiłam kiełbasę sama. Mój dziadek był masarzem i to Jego zawsze podglądałam jak przygotowywał nam przeróżne kiełbaski. Potem je wędził. Do dzisiaj pamiętam ten smak i zapach. Jednak ja  w tym roku nie będę robiła kiełbasy ze względu na brak sił i moją chorobę. Będę musiała zadowolić się kupną, ale z dobrego źródła.

Składniki
700 g cienkich białych kiełbasek
1 duża cebula
1 puszka pomidorów bez skórki
2 łyżki śmietany
1 łyżka majeranku
sól
pieprz

Kiełbasę sparzyć gotując 5 minut.
Na dnie naczynia do zapiekania wyłożyć cebulę pokrojoną w piórka. Ułożyć kiełbaski. Pomidory wymieszać ze śmietaną, solą, pieprzem i wlać na kiełbasę. Posypać majerankiem.
Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C około 20-25 minut.

Biała kiełbasa w pomidorach

5 komentarzy:

  1. Smakowity pomysł na białą kiełbasę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjadłbym całą porcję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam :) Dawno nie jadłam białek kiełbaski. Ciekawy przepis, kompletnie mi nie znany :( Ale wyglada pysznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysł bo ja najczęściej musztarda lub ketchup pajda chleba

    OdpowiedzUsuń
  5. Biała kiełbaska musi być u nas na święta i w sumie tylko raz w roku ją jemy, w pomidorach jeszcze nie miałyśmy okazji :)

    OdpowiedzUsuń