wtorek, 21 lutego 2017

Karkówka duszona z kapustą pekińską

Dzisiaj mam dla Was przepis na danie mięsne, które jest bardzo proste do przygotowania i bardzo smaczne. Raz dwa i mamy obiad. Karkówka duszona w kapuście pekińskiej.
Podałam ją z ziemniakami puree. Można podawać również z frytkami, ryżem , kaszą lub makaronem.
Więcej przepisów na dania mięsne znajdziecie w zakładce Mięsa .
Polecam również przepis na pyszną karkówkę pieczoną


Składniki
500 g karkówki bez kości
1 duża główka kapusty pekińskiej
1 duża cebula
2 szklanki wody
2 łyżki sosu sojowego
2 łyżki masła klarowanego
4 kawałki papryki konserwowej
sól
pieprz
papryka słodka


Karkówkę pokroić w plastry o grubości 0,5 cm. Każdy kotlet oprószyć solą i pieprzem.
W rondlu rozgrzać masło i obsmażyć  kotlety z dwóch stron na rumiany kolor, a następnie dodać pokrojoną cebulę w piórka i chwilę smażyć.
Dodać pokrojoną kapustę pekińską, wlać wodę i dusić pod przykryciem od czasu do czasu mieszając. W razie potrzeby uzupełnić wodę.
Kiedy mięso będzie miękkie wlać sos sojowy, doprawić solą, pieprzem, papryką słodką  i dodać pokrojoną paprykę konserwową. Dusić z dwie minuty i gotowe.

karkówka duszona w kapuście pekińskiej

7 komentarzy:

  1. takiej wersji nie jadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. W czwartek mam gości pasuje mi ta karkówka. Będzie całkiem inna niż do tej pory robiłem

    OdpowiedzUsuń
  3. Pychotka. Dziękuję za super przepis

    OdpowiedzUsuń
  4. A ta kapusta się nie rozgotuje jak będzie tak długo sie dusić z karkówką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic się nie stanie,bo karkówka szybko jest miękka bo wczesniej podsmażamy

      Usuń