piątek, 16 września 2016

Chleb smażony

Proste smaczne śniadanie, które kojarzy mi się ze smakami z dzieciństwa.
Mama zawsze dodawała jeszcze cukier, ale jeśli lubicie można dodać łyżeczkę cukru.
Są czasami takie dania, które kojarzą nam się z domem, dzieciństwem. Ciekawa jestem czy kiedyś moje dzieci będą wspominały smaki z domu i co to będzie?

Składniki
5 kromek chleba tostowego
1 łyżka serka śmietankowego
2 jajka
2 łyżki śmietany dałam 18 %
owoce
1 łyżka masła klarowanego

Jajka wybić do miseczki i roztrzepać ze śmietaną i serkiem.
Chleb obtoczyć z dwóch stron w masie jajecznej i smażyć na rozgrzanym maśle.
Po usmażeniu podawać z owocami.

chleb smażony 


5 komentarzy:

  1. u mnie się chlebek smażyło w jajku :) takiej wersji nie znałam, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie robiło się tosty francuskie,ale bez śmietany z mlekiem i cynamonem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w domu to nigdy nie było popularne i do dziś nie jest. Szkoda, bo taki dobry ma smak! Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jedno z moich ulubionych śniadań na szybko, kiedy mam ochotę na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń