czwartek, 21 maja 2015

Pudding z chia i jagodami

Bardzo lubię te małe nasionka chia  (szałwia  hiszpańska).
Postanowiłam zrobić z nimi kolejny smaczny deser.
Ja wykorzystałam do niego jagody, które zalegały jeszcze w mojej zamrażarce, ale Wy 
możecie zrobić z innymi owocami sezonowymi. 
Polecam mój inny deser z chia, który znajdziesz tutaj

Składniki:

400 ml jogurtu naturalnego
2 łyżki nasion chia
4 łyżki miodu (można zamienić na cukier)
1 szklanka jagód lub innych sezonowych owoców

Wykonanie:
Do jogurtu wsypać nasiona chia dobrze wymieszać i odstawić do lodówki na całą noc.
Po tym czasie dodać 2 łyżki miodu i wymieszać.
Jagody zmiksować z dwoma łyżkami miodu .
W pucharkach wyłożyć warstwę puddingu i na wierzch zmiksowane owoce. 
Smacznego.




6 komentarzy:

  1. OO... pyszne :) Uwielbiam takie deserki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam jeszcze tych nasion. Deserek cudnie wygląda i chętnie bym skosztowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam puddingi chia! nie wymagają wielkiego nakładu pracy, a są zdrowe i smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepycha, a co do owoców to z jagodami jak najbardziej mi odpowiada! :)

    OdpowiedzUsuń