poniedziałek, 21 września 2015

Zapiekanka z tortellini

Zapiekanka to taki szybki obiad, z różnych składników, ale bardzo smaczna i syta.
Przeglądając moją magiczną szufladę z zapasami kuchennymi , wynalazłam tortellini z serem.
Pomyślałam i zrobiłam :) .
Wcześniej z tortellini przygotowałam sałatkę, która od jakiegoś czasu jest już na blogu (przepis)
Wypróbujcie , polecam

Składniki:

250 g tortellini
1 duża czerwona papryka
300 g pieczarek
1 łyżka masła klarowanego
1 cebula
100 g żółtego sera
250 ml śmietany
1/4 łyżeczki ostrej papryki
sól
pieprz

Tortellini ugotować  według instrukcji na opakowaniu. Odcedzić na sitku.
Na patelni rozgrzać masło i zeszklić cebulę pokrojoną w piórka, a następnie dodać pieczarki pokrojone w plasterki. Smażyć do odparowania wody, doprawić solą i pieprzem, a na koniec dodać paprykę pokrojoną w kostkę. Smażyć jeszcze  około 3-4  minuty.
Wszystko wymieszać z tortellini i przełożyć do naczynia do zapiekania.
Śmietanę doprawić solą, pieprzem i ostrą papryką.
Polać po wierzchu zapiekanki oraz posypać żółtym serem startym na tarce.
Piec w piekarniku nagrzanym do 200 stopni C do momentu aż ser się roztopi i przyrumieni.
Podawać gorące.

zapiekanka z tortellini

6 komentarzy: