sobota, 6 czerwca 2015

Chrupiący deser truskawkowy

Sezon truskawkowy w pełni , więc jedzmy te smaczne owoce, bo przecież  tak krótko trwa.
Dzisiaj naszła mnie ochota na coś słodkiego i zrobiłam smaczny chrupiący deser truskawkowy.
Dlaczego chrupiący?
Dodałam płatki żytnie  Lubella, które są chrupiące i smaczne

Składniki: (4 porcje)

4 łyżki płatków żytnich  Lubella
400 ml śmietany kremówki
2 łyżki cukru pudru (lub według własnego smaku)
1 szklanka truskawek

Wykonanie:

Śmietanę mocno schłodzoną ubić z cukrem pudrem na sztywno.
Truskawki pokroić na mniejsze kawałki , dodać do śmietany i zmiksować.
W pucharkach wsypać na dno  płatki, a następnie włożyć śmietanę.
Udekorować truskawkami.
Smacznego!

chrupiący deser truskawkowy


8 komentarzy:

  1. Ja teraz desery z truskawkami jadam na okrągło i już nie wiem jak kombinować, żeby się nie powtarzały :D Dziękuję za inspirację. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Deser mega apetyczny z płatkami fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam truskawki, ale w takiej postaci w tym sezonie nie jadłam, a deser wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mniam, wyjątkowo pyszny deser :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy truskawki można zamienić bananami?

    OdpowiedzUsuń