piątek, 1 kwietnia 2016

Wiosenna sałatka

Już niedługo zawita do nas wiosna. Mam taką nadzieję :). Ja dzisiaj próbuję ją przywołać wiosenną sałatką. Taką szybką, ale kolorową i smaczną. Można ją podać do obiadu, kanapek lub samodzielną przekąskę. Tylko cztery składniki i mamy lekkie wiosenne danie na talerzu.
Też tak tęsknicie za wiosną ? Ja mam dość już tych szarych dni. Pragnę słoneczka, kolorów, radości. Czekam na zielone drzewa, kwiaty ...


Składniki
1 długi ogórek
1 pęczek rzodkiewek
mix sałat
1 mała czerwona cebula

sos
3 łyżki oliwy
1 łyżka płynnego miodu
1 łyżka octu balsamicznego
sól
pieprz

Wszystkie składniki włożyć do małego słoiczka, zakręcić go i energicznie potrząsać do połączenia się składników.

Ogórek, cebulę  i rzodkiewki pokroić w kostkę.
Na półmisek wyłożyć mix sałat i pokrojone warzywa. Polać sosem i wymieszać.

wiosenna sałatka

7 komentarzy:

  1. Ja czekam na pyszne warzywa,takie z rynku, ogrodowe, ach,co za pyszności;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekka, pyszna, zdrowa. Super pomysł na dodatek do posiłku.Lubię takie pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. już jest coraz więcej słońca i coraz cieplej :) pyszna sałatka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała sałatka. Bardzo lubię je jeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jak zwykle czyli praktyczna saładka

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką sałatką to na 100% wiosnę przywołasz :D

    OdpowiedzUsuń