niedziela, 18 lutego 2018

Naleśniki z gotowanych ziemniaków

Dzisiaj mam dla Was trochę inne naleśniki niż tradycyjne. Naleśniki z gotowanych ziemniaków. Ja podałam je z gulaszem z kiełbasy i brokuła, ale również można je podać z warzywami, gulaszem z mięsa itp.
Danie bardzo syte i smaczne. Polecam!
Jeżeli przygotowaliście coś z moich przepisów to proszę podzielcie się swoją opinią w komentarzach. Mile widziane również zdjęcia Waszych potraw.


Składniki
800 g ugotowanych ziemniaków
300 g mąki pszennej
2 jajka
sól
60 g roztopionego masła
1/2 pęczka koperku
olej do smażenia

Ziemniaki ugotować i przecisnąć przez praskę lub skręcić przez maszynkę.
Wbić jajka, dodać mąkę, sól wlać roztopione przestudzone masło. Koperek drobno posiekać i dodać do ziemniaków. Wszystko wymieszać i zagnieść ciasto. Musi być gładkie.
Z ciasta utworzyć wałek i podzielić na 8 części.
Każdą część rozwałkować na placek i smażyć z dwóch stron na patelni posmarowanej olejem.
Ja podałam naleśniki z gulaszem z kiełbasy.

naleśniki z gotowanych ziemniaków


2 komentarze: