niedziela, 3 maja 2015

Młoda kapusta z kiełbasą i koperkiem

Składniki:

2 małe główki młodej  kapusty
4 młode marchewki
3 kiełbasy śląskie
2 łyżki masła
1 pęczek koperku
1 pęczek szczypiorku
1 łyżeczka cukru
sól
pieprz

Wykonanie:
Kapustę drobno poszatkować.
W rondlu roztopić masło i dodać kapustę, pokrojoną w plasterki marchewkę,cukier, sól, pieprz i dusić.
Dolać 1/2 szklanki wody, pokrojoną w kostkę kiełbasę, posiekany szczypiorek i koperek.
Dusić do miękkości.
Podawać na gorąco z ziemniakami.






12 komentarzy:

  1. Jakoś u mnie młodą kapustkę podaje się najczęściej solo, ewentualnie z marchewką. Nigdy nie jadłam takiej z kiełbaską w środku. Dla mnie nowość, ale jaka pyszna nowość. Musi smakować wyśmienicie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda kapustka. Mniam najlepsze co może być :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze z utęsknieniem czekamy na młodą kapustę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. taka propozycja podania młodej kapusty bardzo mi się podoba :) mój ukochany byłby zachwycony takim daniem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pychota :) U mnie robi się najczęściej taką bez kiełbasy, ale z kiełbasą także wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł. W moim domu młodą kapustę jada się "na słodko", czyli w lekkiej wersji pomidorowej, ale ta z kiełbaską może być smaczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam młodą kapustę, z koperkiem to moja ulubiona wersja. Fajna ci wyszła i jak smacznie podana

    OdpowiedzUsuń