czwartek, 13 sierpnia 2015

Żeberka panierowane

Żeberka wieprzowe  w kolejnej odsłonie jaką Wam przedstawiam. Polecam również żeberka po amerykańsku (przepis)
Miękkie, smaczne mięsko. Podałam je z frytkami i szybką surówką z pora (przepis). Obiad gotowy.

Składniki
1 kg żeberek wieprzowych
1 łyżka majeranku
1 łyżeczka pieprzu ziołowego
2 ząbki czosnku
1/2 łyżeczki papryki ostrej
1 płaska łyżeczka papryki słodkiej
1 liść laurowy
2 ziela angielskie
sól

Żeberka opłukać podzielić na mniejsze kawałki,włożyć do garnka i zalać wodą, tak aby były całe zakryte.
Dodać przyprawy i gotować do miękkości.
Po ugotowaniu mięso osuszyć.

3 łyżki bułki tartej
olej do smażenia

Każdy kawałek mięsa obtoczyć w bułce tartej .
Na patelni rozgrzać olej i smażyć żeberka z każdej strony na rumiano.

żeberka panierowane

6 komentarzy:

  1. Panierowanych nie jadłam, smakowite:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieki nie jadłam żeberek, pysznie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich jeszcze nie jadłam, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie podane i muszą być smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, mniam, mój mąż mięsożerca byłby wniebowzięty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł bardzo ciekawy i do wykorzystania niebawem:)

    OdpowiedzUsuń