sobota, 26 marca 2016

Pieczona biała kiełbasa

Kochani zostawiam Wam przepis, a właściwie to pomysł na pieczoną białą kiełbasę. Na moim blogu znajdziecie również inne sposoby na zapieczenie tej kiełbasy. Przepisy znajdziecie tutaj
Szybki przepis, bo dużo pracy przede mną, a czas goni.
Pewnie i Wy jesteście zajęci przygotowaniem Świąt.
Może i Wy pochwalicie się co przygotowujecie na świateczny stół.


Składniki
6 parzonych białych kiełbasek
2 duże cebule
1 łyżka majeranku
2 łyżki oleju
papryka słodka

Kiełbasę ponacinać nożem w poprzek. Cebulę pokroić w plastry i ułożyć na dnie naczynia do zapiekania, a następnie kiełbaski. Posypać majerankiem, słodką papryką i polać całość olejem.
Piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni C do momentu aż kiełbasa zrobi się rumiana.

pieczona biała kiełbasa

6 komentarzy:

  1. U mnie na Święta biała kiełbasa jest tylko do żurku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kupiłem dużo białej kiełbasy i tylko ją wodzie grzałem. Naprawdę to w drugi dzień świąt zastosuje. WESOŁYCH ŚWIĄT ŻYCZĘ PANI I CAŁEJ RODZINIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Już mamy ogromny apetyt na białą kiełbasę :) Pysznie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka apetyczna. Dawno nie jadłam białej kiełbasy, ale przy świętach na pewno się to zmieni. Wesołych Świąt Wielkanocnych! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny sposób na szybkie przygotowanie białej kiełbasy trochę inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze podlewam bialym winem do pieczenia

    OdpowiedzUsuń