środa, 9 grudnia 2015

Sałatka z pieczarkami i serem

Sałatka z pieczarkami,, serem oraz majonezem powstała dzisiaj , aby zaspokoić moją wielką ochotę.
Też tak macie, że "chodzi" za Wami jakaś potrawa?
Tak było właśnie dzisiaj z sałatką. 
Miałam zrobić jeszcze zdjęcia majonezu, który sama przygotowałam, ale zapomniałam :) 
Obiecuję, że następnym razem się poprawię i fotki wstawię :)
A czy Wy robicie domowy majonez? Jest zdrowszy i bez chemii.

Składniki:
500 g pieczarek
2 średnie cebule
2 łyżki masła klarowanego
200 g szynki konserwowej
4 jajka ugotowane na twardo
1 puszka kukurydzy
200 g sera żółtego
3 łyżki majonezu
2 ogórki konserwowe
sól
pieprz

Na patelni rozgrzać masło i zeszklić cebulę posiekaną w drobną kostkę, a następnie dodać pieczarki pokrojone w kosteczkę.
Smażyć wszystko do odparowania wody. Na koniec posolić i popieprzyć.
Odstawić do wystygnięcia.
Do miski włożyć przestudzone pieczarki, pokrojoną w kostkę szynkę , jajka, i żółty ser. Dodać kukurydzę odcedzoną na sicie.
Wszystko wymieszać , doprawić solą, pieprzem , dodać majonez i ponownie wymieszać.
Na wierzch sałatki ułożyć cienkie plasterki ogórka konserwowego.

sałatka z pieczarkami i serem




18 komentarzy:

  1. Pyszna sałatka, z domowym majonezem to dopiero rarytas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna propozycja na pyszną sałatkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie sałatki, chętnie ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko by u mnie zniknęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też zawsze wszystko szybko znika

      Usuń
  5. Jestem głodny idę zrobić na jutro.

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Dziękuję za przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że smakowało :) i pozdrawiam

      Usuń
  8. Wygląda bardzo smakowicie :) Myślę,że ta sama sałatka mogła być z parzonymi pieczarkami i zamiast smażonej cebuli ,przelany wrząca wodą pokrojony por :) Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł. Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń